South Africa: A pilgrims guide to hope

South Africa: A pilgrims guide to hope

R185.00eBook: R110.00

Taking you on a journey to the truths of the Old and New Testaments, you will find a solid grounding and foundation for hope and faith in a righteous and faithful God that has never changed His ways through all the ages. This book restores hope for all South Africans searching for a new and better existence in a safe and crime-free South Africa by directing the reader towards God’s everlasting covenant with His people.

More info →
Vrygespreek

Vrygespreek

R150.00eBook: R85.00

In teenstelling met baie dagstukkie bundels wat vandag op die mark beskikbaar is, is VRYGESPREEK ʼn poging om oordenkings met meer substansie te verskaf deur die Skrif – vers vir vers – deur te werk. Dit is nie bedoel om ʼn in-diepte Bybelstudie te wees nie, maar poog nietemin om agtergrond inligting en konteks te verskaf. Ten laaste is die gedagte egter om elke betrokke gedeelte ook toe te pas op die leser se omstandighede en ʼn boodskap vir elke dag daarin te vind. Die doel is om nie slegs inligting deur te gee nie, maar ook om so bietjie geestelike voedsel te verskaf wat die leser op sy of haar wandel met die Here kan gebruik. Die verwagting is dat dit die leser sal aanspoor om die Skrif meer in geheel te lees en te bestudeer, wat noodsaaklik is vir geestelike groei.

More info →
Genade oorvloedig

Genade oorvloedig

R145.00eBook: R100.00

Nadat hy die verhoog verlaat het, vra die seremoniemeester of daar nog iemand is wat ʼn item wil lewer. ʼn Bejaarde man word aangewys. Terwyl die skare juig het hy sukkelend verhoog toe gestrompel. Hy het na die gehoor gestaar en toe met teerheid en ontsag begin: “Die Here is my herder ...”  Die teenwoordiges het gemurmereer, want die vorige spreker het dit reeds gedoen.

Die ou oom het voortgegaan en namate hy vorder, het sy gelaat verander, hy het sy hande na bo gehef, trane het begin vloei. Die toehoorders was later doodstil. Uiteindelik het die oom amen gesê. Geen gejuig deur die skare, geen applous nie. Die oom het stadig van die verhoog afgestap, maar die seremoniemeester het hom gekeer. “Oom, wat was die verskil tussen jou weergawe en dié van die jongman?

Sy antwoord was eenvoudig: “Die jongman ken die psalm, ek ken die Herder.”

More info →
Reis in God se wil

Reis in God se wil

R140.00eBook: R80.00

Dit maak jou bestaan op aarde sinvol. Dit kleur jou lewe in volgens God se wil. Dit beteken nie dat jy volmaak is nie, maar dat jy op pad is na volmaaktheid en na heiligheid in Jesus Christus.

Hierdie biografie is die ongelooflike reis van Mary waarin so baie gebeure aan haar geopenbaar was. Dit is ’n aangrypende belydenis van die Skepper se bestaan en wonderwerke, oor ware geloof en ’n ontdekkingsreis vol intriges en uitdagings.

UITTREKSEL:

Terwyl ek ʼn tiener was, het my ma my vertel dat ek op eenjarige ouderdom baie sieklik was. Sy het glo een aand die dood op my gesien en geruik. Sy en my daddy het die hele nag deur vir my gebid. Die oggend vroeg toe dr. Doeke sy spreekkamer oopsluit, het sy met my ingehardloop.

Toe die dokter my wou ondersoek, het hy na my mammie gedraai. “You brought me a corpse! She’s dead!” My ma het baie gehuil en aanmekaar gebid. Sy het vir die Here gevra: “Here, U kan tog nie nou my kind vat nie, asseblief, Here, gee haar lewend vir my terug.” Sy het nog gebid en die Indiese dokter het reeds met die doodsertifikaat in sy hand gestaan, toe hoor sy my huil.

“What’s happening now?” het die dokter gevra.

“I serve a living God. He touched her, she’s alive!” het sy geantwoord.

More info →